fredag 20 maj 2011

Veckans boktips på Vildhunden

Veckans boktips:

HÄR KOMMER HELIKOPTERN

av Arne Norlin och Jonas Burman




Robert: Jag valde denna boken för att den är rolig. Halvan räddar flickan. Min mamma brukar läsa den för mig.


Detta tyckte vi andra om boken:
Ella: Jag tyckte att det var bäst när de åt bullar.
Ingrid: Boken var bra. De räddade flickan.
Anton: Jag har den boken hemma. Den är bra. Jag har en om en brandman med.
Oda: Det såg gott ut med bullar.
Patrik: Den var bra. Jag lärde mig hur man gör ett klartecken när man ska bli upphissad i en helikopter.
Wille: Det var bäst när de fikade.
Natta: Jag lärde mig hur man ska komma ihåg telefonnumret till larmcentralen.
Karolina: Det var en intressant bok. Jag lärde mig om hur det går till när man arbetar som helikopterpilot. Det verkar spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar